14 maj

Hej alla glada :)

Idag är det måndag. Men det är ju ändå bara tre skoldagar den här veckan, så det är ändå rätt okej :)
Egentligen borde jag sitta och plugga nu till spanskan, vi har prov på onsdag. Men jag har liksom ingen lust. Jag har faktiskt städat hela mitt rum nu så jag är ändå rätt nöjd:)

Efter skolan så åkte jag och Elin till Tippen och köpte godis. Men killen i kassan var helt weird (!). Jag fick betala
37 kr för mitt godis, medans Elin bara behövde betala 18 kr, fast hon hade mer godis egentligen. Men jag orkade inte bråka, det är ju trots allt måndag :)

Efter det så gick vi hela vägen hem till Elin, där Astrid redan var och väntade. Vi kollade på en film som heter
Heart Breakers. Den var väl helt okej antar jag. Den handlar typ om en mamma och en dotter som lurar massa rika gubbar på pengar, men men :/


Ha det bäst,
Agnes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0