Yes =)

Yes !

Jag hittade den !
Asså, seriöst, jag har letat efter den här bikinin hur länge som helst, jag var verkligen desperat ! Jag har kollat i varje låda i min garderob typ tre gånger, + så är min lådor överfulla med skitmycket kläder och sånt. Sen har jag letat i vartenda skåp i badrummet typ 100 gånger, för det är där som mina andra bikinisar ligger.
Sen kollade jag i tvättkorgen, men nej, där var den inte.
Sen gick jag ner till tvättstugan och letade i den stora högen med tvättade kläder, och där, längst ner i hörnet låg den, bakom en maskin som ångstryker saker.
Vet ni hur glad jag blev ?! :)

Men nu måste jag verkligen städa, har vänt upp och ner på hela rummet.

(Väldigt intressant inlägg)



Sommar,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0