Wedding Crashers


Just nu kollar jag på Wedding Crashers. En helt okej film om man har lite tråkigt.  Typ handlar om några killar som typ utnyttjar tjejer på bröllop.


Imorrn måste jag in till stan och köpa massa grejer till Ängsholmen. Nån som kanske är intresserad ? :)
Man ska typ ha med sig jättemycket grejer, men det är ju ändå två veckor man är borta.

Det ska faktiskt bli jättekul att åka dit, särskilt när man åker med sina underbara kompisar. Vi kommer få så himla kul. Och jag har typ inte träffat Vendela på evigheter, och när vi väl träffas så är det typ bara två dagar. så det ska bli riktigt kul att spendera två hela veckor med henne.
Det enda problemet är bara att Matti säger att man typ alltid blir osams och så där. Men det vill absolut inte jag. Ska vara en liten ängel där borta, då är det väl omöjligt att nån vill bråka ? :)

Men nu har jag tråkat ut er tillräckligt.


Stor kram,
Agnes


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är redan en ängel.

2007-06-18 @ 11:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0