Varmt :)

Heej alla glada :)

Men nu ska jag skriva lite allvar här igen.
Okej, jag skrev ett ganska argt blogginlägg innan, och jag erkänner att det var lite utom kontroll. Men jag skrev bara hur jag kände. Så skriver någon (som inte äns vågar skriva sitt namn) att ba, men det är den sista lördagen innan lovet, och att borde få ha kul då.
Och visst självklart borde man få ha kul, men om man ville till något "röjigare" så skulle man ju inte sagt till Lovisa att man kunde komma från början. Då kunde man ju liksom sagt, nä men jag ska till Björn tyvärr. Då hade det ju varit helt okej.
Men dom som redan hade sagt ja till Lovisa innan Björn frågade då tycker jag att det är en självklarhet att man går till Lovisa, eftersom man sagt att man skulle dit först.
Men nu tänker jag släppa allt det här, eftersom alla kom igår i alla fall.

Jag har sovit över hos Elin och Astrid tills idag. Vi hade jättekul:) Jag och Astrid låg och pratade till typ halv fyra på morgonen, och sen vaknade vi typ vid elva.
Sen typ åt vi frukost och spela lite dator. Sen gick jag hem.

Nu ska jag leta efter min bikini som är helt borta ! Jag måste bara hitta den innan Ängsholmen, annars är det kört !



Peace out,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0