USB jultomte

Heej alla glada :)

Idag har våran klass träffat vår nya mentor. Ann-christine Lagerfeldt. Hon verkar faktiskt vara ganska bra, väldigt engagerad. Och sträng :S Så jag antar att det inte kommer bli lika stökigt i klassen när hon är där.

Okej, idag ska jag sova över med Nora och Emma. Det ska bli kul :) Vi ska kanske sova i Emmas lillstuga, så vi får kök och tv helt för oss själva:)
Och imorrn ska vi gå på bio och se Pirates Of The Caribbean 3. Det ska också bli väldigt kul :)

Och dessutom så har jag blivit bjuden till Saras tjejmiddag som äger rum imorgon :)
Ärligt talat så blev jag lite förvånad när hon frågade om jag ville komma idag. För vi är ju inte direkt "tajta" kompisar. Men jag tycker att det är jättesnällt av henne att bjuda mig, och vem vet, vi kanske blir skitbra kompisar ? :)

Det är väl i princip allt som hänt idag


205833-4

 Och vad skulle mina inlägg vara utan någonting coolt som den här ringen från Fred Flare ?





Loads of love,
Agnes

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh, vilken cool ring! JAG VILL HA!

2007-06-01 @ 23:06:04
URL: http://clarasdagbok.blogg.se
Postat av: Clara

Åh, vilken cool ring! JAG VILL HA!

2007-06-01 @ 23:06:06
URL: http://clarasdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0