The Green Mile

Heej alla glada nu igen.

Just nu kollar jag på The Green Mile. Den är stört bra, men skit hemsk. Jag vet, den är lite gammeldags. Men skit samma, jag gillar den !

Den handlar typ om att en kille blir dömd för ett mord han egentligen inte har begått. Kom ihåg att den här filmen utspelar sig för ganska länge sen. Och han blir typ dömd till döden, alltså, Elektriska Stolen.
Men asså det händer massa andra grejer i filmen. Den där killen som det handlar om kan heala folk. Alltså ta bort deras sjukdomar utan något hjälpmedel. Skitläskigt. Han bara "andas" in sjukdomen i sin egenkropp och sen andas han ut den.
Kanske lite svårt att fatta ? :)
Men jag rekommenderar den i alla fall, så se den. Den är ett måste i er videosamling !


image8



 Lots of love,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0