Staden Med Kattis

Hejsan.

Idag har jag varit inne i stan med Kattis. Vi hade jättekul faktiskt:) Vi var inne ganska länge, och vi fick verkligen springa fram och tillbaka mellan alla affärer, men det var värt det!
Vet ni vad? Gallerian har verkligen Sveriges godaste glass. Särskilt där på Montis. Men Brownies med mjukglass från American Cookies är också helt okej :)
Kattis köpte massa grejer, men jag hittade inte riktigt det jag behövde. Men det blev lite andra grejer i alla fall.
 
            
              
             Agnes Köplista:

  • Regnbyxor (Till Ängsholmen)
  • Puder från Kicks. (Även det till Ängsholmen)
  • Massa hårklömmor i olika former och storlekar (Till Ängsholmen )


    Kattis Köplista:
  • Bruna jeans från Dr. Denim
  • Svarta jeans från dr. denim
  • Mörkgrå T-shirt med tryck från Standard.
  • Grön T-shirt med tryck från Zara.
  • Puder från Isadora.
  • Sidenklänning från Gina Tricot.
  • Hårfärgningsmedel från Loréal.


Ja..   Som ni kanske ser blev det lite mer för Kattis än vad det blev för mig, men jag ska in till stan imorgon igen med Elin och Astrid. Då ska jag köpa ett par gråa KSSS mjukisbyxor och en brun bikini som jag hittade i stan idag. Men den fanns inte i min storlek. Sen ska jag köpa massa linnen tror jag till Ängsholmen, jag åker ju snart.

Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer.


Lots of love,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0