Soligt

Hej igen :)

Nu har jag precis hoppat studsmatta med mamman min.
Det var första gången hon hoppade i år, och jag kan ju säga att hon inte direkt är någon naturbegåvning..

Sen så har jag kollat på någon film som gick på tv. Om någon kille som gick på Harvard, och sen ska han lämna in sin terminsuppsats. Men så snor någon lodis den.
Filmen var lite skum, inte särskilt bra. Men om man inte har något bättre för sig så..

Nu har jag pratat med Clara. Hon och hennes mamma ska komma och hämta mig kvart i nio imorgon. Då ska vi åka till Boda Brygga, och där kommer båten och hämtar oss till Ängsholmen. Jag vet att jag typ skriver om Ängsholmen i varje inlägg. Men det kommer ju bli så himla kul att åka dit ! =)

Juste, jag har ju typ värsta lilla Blåbärsskogen utanför mitt hus mot vattnet. Och blåbären är faktiskt mogna nu. Dom är stört goda =) 
Det är jättegott att äta dom på morgonen med mjölk. (Intresseklubben antecknar)


Clarorna rules,
Agnes


Kommentarer
Postat av: Clara B

Vi kommer ha såå kul!
Agnes rulles :)
Älskar dej

2007-06-24 @ 22:23:25
URL: http://perfeckt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0