Regnig sommardag

Hejsan :)

Idag har jag varit i Nyköping igen. Som jag har skrivit tidigare så har min mormor typ brutit benet när hon ramlade ner för hennes stentrappa. Så hon kan inte gå.
Så jag och mamma åkte dit och höll henne sällskap. Fast jag åt mest godis och tittade på film medans mormor och mamma satt och pratade i köket och lagade mat.

Snart bär det iväg till Ängsholmen med älsklingarna Matti och Vendela.  Men jag vet inte om Clara ska dit längre, hon sa typ att hon inte fick :(

Jag åker måndagen efter midsommar, så det är typ 8 dagar kvar. Det finns såklart inga datorer där borta, men jag ska smuggla med mig min mobil. Och på den har jag playahead, så ni får kontakta mig där om ni vill nåt :)
Alias: Lillasystern.

Det har varit en kall regnig dag idag. Det känns inte som sommarlov just nu. Men jag antar att det blir fint väder om någon dag eller två.
Imorgon ska jag kanske vara med Elin, om jag orkar. Jag måste städa rummet och så först.

På onsdag ska jag typvara med Emelie, Alina & Kattis tror jag. Vi ska typ planera allt det här med Malta. Vi ska åka dit på konfirmationsläger nästa sommar. Ska bli skitkul. Men vi har typ inte bokat nåt än, men jag hoppas att det inte är för sent..


Saknar alla sommarbarn,
Agnes


Kommentarer
Postat av: Clara B

Jag får åka till Ängsholmen :)

2007-06-18 @ 09:02:45
URL: http://perfeckt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0