Odd Molly

Hej igen :)

Idag har jag köpt en jättefin Odd Molly kofta. Jag köpte den med mamma, så hon betalade :)
Jag köpte ett par jättefina ballerinaskor också, med en touch av seglarkänsla:)

Senare idag ska jag, Emelie, Alina & Kattis planera vårt konfaläger som vi ska till nästa sommar. Elin & Astrid ska också dit, men dom kunde inte idag. Men jag skulle typ ringa dom sen och berätta allt som vi hade gått igenom.

Idag är det somrigt, tack och lov ! Jag hade nog inte klarat så många trista sommarlovsdagar till. Jag måste verkligen börja packa nu, imorgon ska jag till Norrtälje och fira midsommar där med mina släktingar. Sen dan efter jag kommer hem så bär det iväg mot Ängsholmen.

Måste även städa rummet, men vi får se hur det blir med det.


Älskar min Emelie,
Agnes


Kommentarer
Postat av: Cissi

Japp de är superfina men jag kan tyvärr inte ha dem =( fick skoskav, som av alla sandaler hatar mina fötter!

2007-06-20 @ 17:25:10
URL: http://jennycecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0