Mjukglass :)

Hej allihopa !

Idag har jag varit med Emilia, vi åkte in till Nacka Forum. För jag orkade inte åka hela vägen in till stan och vi ville ha Jamjams mjukglass.
Jag köpte en jättefin grå klänning från H&M. Och jag tror jag kommer ha den på mig imorgon så alla får se :)

När jag kom hem så kollade jag på Kyle XY som är en stört bra serie på femman. Seb så har jag typ bara suttit vid datorn.
Jag har upptäckt att jag har playahead på min mobil, så ni får inte bli förvånade om jag är inne så mycket ;). Imorgon ska jag antagligen vara med Elin & Astrid. Vi brukar alltid vara tillsammans på måndagar, vilket är väldigt kul. Man får typ magkramp för man skrattar så mycket !


image6

Väldigt somrigt halsband från, såklart, Fred Flare




Älskar er,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0