Malta, Here We Come !

Heej alla glada sommarbarn:)

Idag har jag varit inne i stan och köpt massa grejer till Ängsholmen. Jag åt faktiskt upp två kulor med glass från underbara Montis. *Stolt*

Sen när jag kom hem så var jag med Emma. Vi satt typ en timme och kelade med hennes kattungar. Dom är bara såå söta :)
Sen satt vi typ och kollade på värsta skumma programmet och pratade om Ängsholmen. Jag ska ju dit på måndag, jag vet att jag tjatar ganska mycket om det, men jag längtar så stört mycket :)
Jag ska få spendera två underbara veckor med Vendela och dom andra.  <3

Imorgon åker jag till Norrtälje. Tidigt. Vi ska typ åka kvart i åtta på morgonen..   Men jag överlever. Det är ganska långt dit, så jag tror nog att jag somnar i bilen.
Det är faktiskt ganska kul att åka dit. Leka med småkusinerna haha :) Nä men man kan bara käka godis, sola, bada, spela minigolf och ta det lugnt. Vi kommer fira Midsommar där, och vi har aldrig gjort det där förrut, så vi får se hur det blir:)

Jag och mamma har precis bokat resan till Malta nu ! Nu är det liksom bestämt, Agnes Eklund ska till Malta. Fyra hela veckor, utan föräldrar, bara dom absolut bästa ! Det är ändå typ ett år kvar, men jag längtar redan.
Jag och Astrid ska bo tillsammans, vilket ska bli jättekul. Vi är nog dom som kommer komma i tid på morgonarna till lektionerna och så.
Det kommer vara språklektioner och religionslektioner, vi ska ju trots allt konfirmera oss.


Men nu ska jag gå och kolla på Kyle XY, det är bara världens bästa serie :)



Me like,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0