Lördag :)

Heej :)
Idag ska hela familjen åka till Katrineholm. Min kusin har nämligen tagit studenten, så vi ska dit och fira henne.
Jag har på mig min nya fina gråa klänning, och sen ska jag typ locka håret ? :P


När jag sen har kommit hem ska jag till Lovisa på typ filmkväll. Från början skulle typ alla till Lovisa och det skulle bli värsta festen, för Lovisas föräldrar är på Corsika.
Men sen så bestämmer sig Björn för att han också ska ha fest, och att den kommer bli mycket "röjigare" så nu ska typ alla dit istället. Och jag tycker att dom ska dit är idioter i alla fall. Från början alla ba åhh va kul det ska bli o komma till Lovisa, hennes föräldrar är borta och allting. Och dom har liksom lovat Lovisa att komma. Men så fort Björn säger att han ska ha fest så bara dumpar alla Lovisa. Vilket jag tycker är jävligt dålig stil !
Dom ska föreställa Lovisas kompisar ! Vad fan är det med dom egentligen ?
Ni som läser det här. Tänk er själva, att du ska ha fest, men så säger nån annan amen det kommer bli mycket roligare hos mej, så bara lämnar alla dom som ska föreställa dina kompisar dej i sticket och bara drar. Det skulle ju inte kännas så himla kul ? Och dom har lovat att komma liksom och du förväntar dej att det ska bli askul och planerar allt i förväg, så bara drar dom. 

Ni som har gjort detta mot Lovisa, jag tycker att ni borde ha jävligt dåligt samvete.
Så gör man bara inte..



Älskar er,
Agnes


p.s. Jag inriktar mig inte mot alla som ska till Björn. En del skulle inte till Lovisa från början. :)

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken jävla dålog stil!

2007-06-09 @ 10:22:03
URL: http://oddme.blogg.se
Postat av: Anonym

Jamen från början var det ju sagt att hon skulle ha fest, och til sist blev det "filmkväll". Vafan de tär sista lördagen innan lovet. Då kan man vl få göra nåt kul?

2007-06-09 @ 10:28:31
Postat av: lovisa

De skulle inte alls bli filmkväll, men de va va ni skulle säga till era föräldrar så att de inte skulle läcka ut. Visst, eftersom ni tydligen inte kan ha kul här hos mig så ska ni självklart till Björn, men jag tycker att de e dålig stil. Vem va de som skickade kommentaren?
Älskar dig Agnes!!! We'll show them;)

2007-06-09 @ 10:37:06
Postat av: Agnes

det klart att man får göra nåt kul sista lördagen innan lovet. Men varför sa ni då att ni kunde komma till Lovisa från början då ? Om ni egentligen ville till något "röjigare". Det gjorde ju bara henne ledsen.
Men nu glömmer vi allt det här, för nu är det över !

2007-06-10 @ 11:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0