Kolakakor

Heej alla :)

Idag har jag typ sovit ganska länge, men när jag väl kom upp så var jag med Nora. Vi bakade jättegoda Kolakakor och så sjöng vi Singstar och spelade Eye Toy.
Efter det gick vi ner och badade. Sen såg vi på American pie 5, The Naked Mile.

Så jag hann ändå rätt mycket idag.
Efter maten ska jag gå till Elin, det kommer också bli kul:)

Imorrn ska jag kanske till Ingarö och träffa Vendela, egentligen ville jag att Emelie skulle följa med också, fast hon skulle ut och segla med sin familj. Jag fattar inte att jag inte kommer träffa henne på typ 2 ½ månad. Det känns nästan omöjligt.
Hoppas hon får kul på sin fest ikväll i alla fall :)


Love,
Agnes

Kommentarer
Postat av: NoraSnora

Kolakakorna var ju brända! xD
Fick ont i magen sen...
Kul dag !

2007-06-14 @ 23:29:07
URL: http://noraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0