It's hot

Heej alla somriga sommarbarn !

Idag har det varit sjukt varmt, vilket var väldigt skönt. Och imorrn ska det bli ännu varmare.
Efter skolan var Elin hemma hos mej ett tag och vi hoppade massa studsmatta, vi är faktiskt ganska grymma :) Kan bakåthandvolt och sånt *stolt*.

Ikväll ska det bli grillning. Alla ska typ dit så det blir nog kul :D Jag ska ha med mig badkläder, det kommer nog bli fett kallt, men jag har bestämt mig för att jag ska i, så det så !

Imorgon är vi lediga för det är Sveriges nationaldag då.
Då ska jag och Nora packa värsta picknicken med massa mackor och godis. Sen ska vi gå till Dalenbadet och bara ligga där hela dagen och bara ta det  lugnt. Jag känner att jag verkligen behöver det, plus så kommer jag nog bli värsta brun. Om jag har otur blir jag väl röd i stället men, men :)
Det ska bli 25 grader imorrn ! Fett härligt.


Ha det somrigt,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0