Igår kväll:)

Heej :)

Igår var jag och grillade med typ dom från fotbollen. Det var faktiskt jättekul ! Först badade vi, det var faktiskt ganska varmt när man kommit i och efter det grillade vi korv och hamburgare.
Sen grillade vi marshmallows och hajkbananer.
Efter det så badade jag Lovisa och Astrid en gång till. Och vi va typ i seriöst en halvtimme ! Cicki skulle ta kort på oss när vi hoppade i, men inte en enda blev bra !

Aja, här kommer en blid i alla fall :)




205833-12

Från vänster : Astrid, Agnes, Lovisa



Glad sommar,
Agnes

Kommentarer
Postat av: Alina

Hah, ni fick till en fin bild i alla fall :) (L) !

2007-06-06 @ 21:52:19
URL: http://alldelesegna.blogg.se
Postat av: Anonym

mina knän va sjukt CP efter badet! ;P <33

2007-06-07 @ 16:00:29
Postat av: lovisa

ja, det va jag, lovisa som skicka den förra kommerntaret

2007-06-07 @ 16:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0