Hes i halsen

Heej alla sommarbarn !

Jag har faktiskt haft en ganska bra dag idag.
Först hade vi skolavslutning i skolan, och sen så va jag med Elin. Vi tog roliga bilder med kameran och kollade på en film som heter King Pin.

Sen åt vi fundué här hemma och sen gick jag till Dalenbadet. Där mötte jag Emil, Erik, Elin och Filippa :)
Alla badade, utom Emil. Och jag kom i först, vilket jag är väldigt stolt över:)
Vi hade tagit med oss fltar och massa godis och läsk, så hade vi tänkt att vi typ skulle vara där hela kvällen. Men det var ju så himla kallt när man kom upp, så vi gick hem till Erik istället.

Där kollade vi på en film, Road Trip. Och så spelade vi pingis, och jag vann ju såklart..  Inte. Vi åt massa godis och hade kul. Erik höll på och snacka om ubåtar hela kvällen ? :)
Filmen var faktiskt bra, det var en jättegullig kille i den, men alla andra mobbade honom :(

Egentligen skulle jag till Skutuddsbacken och till dom andra. Men dom ska ju grilla som jag skrev innan. Och mamma sa att jag inte fick följa med eftersom det är värsta grillningsförbudet. Hoppas dom hade kul utan mig i alla fall ;)


Summer Hugs,
Agnes




Emil och Erik med sina ubåtar.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hejsan barnet. KAn du inte lägga in dom bästa bilderna från när vi hoppade?
HAde ni kul ikväll?
Pussar och glad sommar!!!!

2007-06-13 @ 23:32:31
URL: http://www.mycorner.blogg.se
Postat av: Emelie

Va bra att ni hade kul allafall ! sommaren blir bäst !

2007-06-14 @ 18:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0