Hammarby Sjöstad

Okej,
idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket. Vid ungefär elva åkte jag, Elin och Astrid in till Slussen. Där köpte vi lite dricka och sånt. Sen gick vi till Nautiska. En affär som ligger typ precis vid slussen. Där köpte jag mina KSSS mjukisbyxor.
Sen tog vi tåget och åkte in till Sickla, där handlade jag massa grejer till Ängsholmen.
Sen åkte vi till Hammarby Sjöstad och till deras lägenhet. Vi inredde den lite med nya grejer dom hade köpt och sen så åkte vi hem.

Agnes Shoppinglista:

  • Gråa KSSS Mjukisbyxor
  • Deo
  • Vit bh från H&M

Elins shoppinglista:

  • Vitrandig klänning från H&M
  • Marinblå tunika från H&M
  • Marinblå jeans från Åhléns
  • Vit tröja med tryck från H&M

Astrids shoppinglista:

  • Olivgrön tunika från H&M
  • Marinblå shorts från H&M
  • Brun bikini från H&M


Men nu ska jag upp till Elin och Astrid. Det blir Föräldrafritt ikväll, så vem vet vad som kommer hända? :)



Älskar sommaren,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0