Girls Night Out :)


Heej alla glada :)

Jag har precis kommit hem från Sara nu, Det var skitkul :)
Vi hade värsta tävlingarna, om vem som kunde laga godast mat och så körde vi Tack Gode Gud. Från de där tv-programmet ni vet.

Idag har jag varit på bio, med Nora. Vi såg Spider man3. Och jag hade fett bråttom efter för att jag skulle hinna hem innan saras middag, så jag skulle ta kvart över tre tåget från slussen.
Nora skulle köpa sin avslutningsklänning, och de var typ en kvart innan tåget åkte. Så var det hennes tur i kassan. Och när hon öppnar väskan så märker hon att, hennes plånbok är borta !
Vi typ letade på hela Gina Tricot, men sen ko hon på att hon hade öppnat väskan på biosalongen ocg förmodligen glömt den där. Så vi kutar från Angela C vid NK hela vägen till Sergelbion, det var ju massa folk. Så kommer vi dit och förklarar allt, men dom ba, ni får fråga nån annan.
Så vi springer runt där o letar, och när vi kommer rätt så säger dom typ, nej ni får  inte gå in o kolla, det pågår en föreställning. Och den skulle sluta halv sex. Så vi fick alltså inte komma in. Jag missade mitt tåg och fick ta nästa. Kutade från Neglinge för att hinna i tid.
Och jag vet inte hur det har gått med Noras plånbok, hoppas dom hitta den :)

Jag undrar vad som hade hänt med Astrid? Hon bara försvann idag haha ;)
Men nu ska jag gå, kollar på Coyote Ugly.


Hinner inte sätta in nån bild från Fred Flare, ska faktiskt kolla på filmen nu.


Peace out,
Agnes


Kommentarer
Postat av: Astrid

Haha...Alla tror typ att jag blev kidnappad. Men men...Det är jag inte. Jag är här! Så att alla vet.

2007-06-04 @ 20:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0