Du Betyder Allt


Emelie är en av dom mest underbara personer jag känner. Varje gång jag ser henne får jag ett leende på läpparna.
I min himmel är hon den stjärna som lyser absolut starkast.
Hon är så jävla underbar.
Jag är så himla tacksam över att jag har fått träffa henne. Jag kan alltid lita på henne, och jag hoppas att hon förstår att hon alltid kan lita på mig, och att jag alltid kommer att finnas där. I vått och torrt.
Emelie Charlotta Freja Thunved är det absolut bästa som någonsin hänt mej.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är bäst älskling, som sagt. Man vet vilka ens riktiga kompisar är tillslut. (L)

2007-06-14 @ 23:14:20
Postat av: Clara Clara Alina

Du är BREGOTT!

2007-06-15 @ 15:20:19
URL: http://perfeckt.blogg.se
Postat av: +alla andra

BREGOTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-06-23 @ 14:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0