Chokladsås

Hej alla sommarbarn !

Idag var den första soliga sommardagen i skolan, jättehärligt !  Hoppas det blir samma väder imorgon, för nu precis innan skolavslutningen så har jag kommit på att jag typ har massa kläder från Mallorca som jag inte använt i skolan än, så jag vet inte om jag hinner ha på mig allt innan avslutningen :S Men det går nog bara bra :)
Jag är faktiskt på strålande humör idag :D Kanske märks lite på inlägget ?
Jag vet inte riktigt varför, men jag antar att sommarkänslorna smittar av sig :)

Efter skolan idag så var jag Elin och Astrid tillsammans. Först var vi hemma hos dom och åt pannkakor, sen gick vi ner till mig och åt knäckglass med typ 2 liter chokladsås. Vi satt ute på studsmattan och åt, vilket var väldigt mysigt, men Astrid typ kladdade ner alla tre :)
Sen hoppade vi en stund och efter det kollad vi på She's the man. En äkta amerikansk film, men som ändå är väldigt rolig att titta på.
Ja, det är väl i princip allt jag har gjort idag :)


image9

Är det möjligt att få mer sommarkänsla ?! Sjukt gulligt halsband från såklart, Fred Flare




Ha det bara bäst,
Agnes

Kommentarer
Postat av: elvira

sjukt snyggt halsband

2007-06-11 @ 13:47:49
URL: http://glodhett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0