Vattenkrig och Pizza

Hejhej alla solbrända =)

Idag har det varit soligt och varmt, äntligen!
Först så var jag och Emilia på Dalenbadet och solade. Vi åt lunch där och badade. Sen gick vi hem till mig och kollade på Fucking Åmål och åt kladdkaka.

Sen gick vi till Jugges och mötte Kattis. Vi åt jättegod pizza och sen mötte vi Malin.
Vi kollade på The Guardian, asså seriöst en av världens bästa filmer. Medans så fick Kattis och Malin en liten bitchfight som inkluderade väldigt mycket vatten. Dom stänkte ner hela Kattis rum. Jag skulle inte bli förvånad om det visade sig att Kattis fått vattenskador i sitt rum snart. =).

Efter det var det dags att gå hem, vi ville ta ett kvällsdopp, men det blev aldrig av. Men vi följde Emmi till tåget. Sen var Katti och Malin bara så sjukt underbara och följde mig hela vägen hem. Jag älskar verkligen dom.
På vägen hem så snackade vi väldigt mycket om allt som hänt. Och jag har ju varit på landet, och det visar sig att jag har missat en hel del!
En viss person har tydligen ljugit och alla ska prata ut med den personen och blabla.. But That's Life =)

Nu ska lilla Agnes gå och lägga sej.




Good night, sleep tight. Oh, and don't let the bed bugs bite!
Agnes

Kommentarer
Postat av: Clara E

Vem är 'en viss person' och vad är det som händer? Känner mig väldigt off här borta, så var god att kontakta mig - NÅGON! (L)

2007-07-27 @ 17:22:18
URL: http://perfeckt.blogg.se
Postat av: Clara B

Saknar dej sjukt mycket !

2007-07-27 @ 21:34:56
URL: http://perfeckt.blogg.se
Postat av: Vendela

Hmm... ring mig älskling, okej :)?Måste prata med dej om en jävla massa saker :D! <3

2007-07-27 @ 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0