Urban

Hej alla shoppinggalna på sommarrea =)

Idag har jag varit inne i stan med Henny. Jag köpte två par halsband från Urban Outfitters. Båda är verkligen jättefina, men det ena ska min syster få i födelsedagspresent.
Henny köpte en klänning, ett par röda pilotglasögon, två par halsband och hårklämmor.
Allt hon köpte var också väldigt fint=)

När vi kom hem så gjorde vi te med skummjölk och åt daimchoklad. Medans vi åt så pratade vi om allt som hände på Ängsholmen, vilket var ganska kul faktiskt. Man längtar verkligen tillbaka.

Sen åt vi sushi och sjöng Singstar hela kvällen.
Men nu ska jag kolla på Mr Beans Holiday och städa mitt rum ordentligt. Min mamma har kommit på en ny korkad regel. Att om jag inte städar rummet så får jag ingen månadspeng.
Men det är ändå ganska bra, för jag städar inte rummet så ofta, så jag tror att jag kommer göra det nu.

Men åter till filmen.



Sisterhood means something,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0