Sommarrea

Hejhej :)

Imorgon ska jag in till stan med Henny och Emma :). Jag ska försöka hitta någonting på Urban outfitters, typ ett halsband eller någon accesoar. Har typ inga alls. Eller inga fina i alla fall ;)
Jag vill köpa ett halsband med en stor röd jordgubbe på, det är så hiimla fint =).

Dessutom är det ju sommarrea nu, så jag kanske hittar något annat också.
Men nu ska jag packa upp från Ängsholmen, sen ska jag nog gå och lägga mig. Har inte vant mig riktigt än, så jag är väldigt trött.


Emelie betyder mest,
Agnes


Kommentarer
Postat av: emelie

Att höra dej säga att du älskar mig, att höra att jag betyder mest. Att höra att du behöver mig. Det är då jag får något att liva för.

2007-07-09 @ 22:44:15
URL: http://perfeckt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0