Kul dag..

Jaha.

Idag har inte gjort någonting som äns är värt att nämna.
Jag sov till halv tolv. Sen åt jag frukost och kollade på tv.
Sen var jag inne på datorn, jag har kommit in i en spelperiod när jag spelar massa spel hela tiden. Aja, efter det så var det film som gällde.
Sen gjorde jag en kladdigt god kladdkaka. Medans så gjorde Martin middag till oss. Mamma, Pappa och Emmy är på  någon kurs, för Emmy ska ju börja övningsköra.

Sen kollade jag och Martin på Family Guy-avsnitt. Han har fått någon kabel så om man sätter in den i tvn så kan man kolla på alla filmer som finns på Ipoden. Asså, man kan kolla det på tvn. Så det gjorde vi.

Sen kollade jag på Miss Marple med föräldrarna.
Jag hade faktiskt inget bättre för mig. Och nu sitter jag här.

Ännu en värdelös dag. Men det är väl det sommarlovet handlar om antar jag. Bara göra massa ointressanta grejer för att man inte orkar något annat.

Någon som vill åka till gröna lund med mig snart? Är verkligen sugen på det =).





Live Life,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0