Here Comes The Sun

Hej hallå.

Idag har jag varit inne i stan med Emma. Det regnade lite ett tag, men annars var det helt okej.
Vi var väldigt sega idag däremot. Vi var typ inne i varje affär en timme. Så vi hann inte kolla så mycket. Men det blev i alla fall ett coolt nagellack och en tröja för mig. Det är en grön t-shirt som det står "Here Comes the sun" på. Den är jättefin. Och jag tror att jag är inne i en t-shirt fas just nu. Jag älskar t-shirts. T-shirts med coola tryck på. Ååh! Vill ha! Me Like!

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska nog kolla om Elin och Astrid är hemma. Sen så ska ju jag och Malin hitta på något den här veckan. Det kanske blir alla fyra? Vem vet? =).

Jaja, men nu ska jag fortsätta med mitt.


Sand in my shoes,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0