Hemma igen!

Heej alla glada små sommarbarn.

Nu är jag äntligen hemma. Efter två veckor på Ängsholmen. Det var nog en av dom roligaste sakerna jag någonsin har upplevt. Men jag hade nog inte velat vara en vecka till där ändå. Jag saknade alla här hemma så sjukt mycket. Jag tror nog att två veckor är perfekt för mig.

Idag ska jag packa upp och vara med kompisar som jag inte har träffat än. Så skönt att vara hemma.
Jag har tagit en riktig dusch i normalt vatten och gått på en normal toa! Efter dass i två veckor så blir man nästan galen!

Ska lägga in alla bilder så snart jag kan, men kamerabatteriet dog. Ska bara ladda den först och sen kommer allt på en gång =)


Men nu ska jag ner och göra frukost.


Saknar sisterhood,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0