Förlåt =)

Sorry,

Typ nån dag efter att jag kom hem från Ängsholmen så hade jag inget att göra. Och då visade det sig att pappa och Martin skulle till vårat landställe. Och jag som inte hade något bättre för mig packade en snabbt en väska och följde med.
Det är anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag. Men nu är jag hemma igen =)

Just nu sitter jag hemma hos Emma och vi kollar igenom senaste Elloskatalogen. Vi har varit nere och gosat med hennes små kattungar. Såå söta =)

Den 13 juli ska jag till Ingarö. Yes! Det är den stora ljuspunkten i mitt liv just nu. Två dagar med sol, bad, Ben & Jerrys, bastu, roddbåt, ring efter båten, verkligen jättegod mat, 1000 filmer, sena kvällar. Exakt så som jag vill ha det. Med dom absolut bästa =)

Men nu räcker det.




Ms Bunny saknar sin Mr Ö,
Agnes

 


Kommentarer
Postat av: Mr Johnny is in your hair

Fan vad jag saknar dig Agnes.

2007-07-27 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0