Uppdatering.


Hej =).

Har inte skrivit på någon dag eller så, så jag tyckte att det var dags för en uppdatering. Och ja, skolan har ju börjat. Vår klass känns verkligen mycket bättre vilket är underbart skönt.
Vi var och paddlade igår. Själva paddlingen var ganska kul, fast väldigt jobbigt för armarna. Men sen så skulle man typ gå en mil också, vilket inte var så roligt.

Idag har jag varit hemma hos Elin och Astrid. Vi gjorde inget särskilt, åt och larvade oss med deras nya mobiler. Asså shit, Elin har tagit värsta läskiga bilden på henne när hon ser ut som en besatt mamma som inte har något liv. Jag lovar att lägga upp den på bloggen så fort jag får den. Ni måste bara se! Höll på att garva ihjäl mig. Det ser verkligen inte ut som henne.

Sen så har jag kollade på en av världens bästa serier idag. Nya avsnittet av Kyle XY. Så otroligt bra! Jag tycker synd om dom som inte följer den serien.

Men nu ska jag duscha.


New York Skyline,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0