Sushi


Hej alla underbarn.

Just nu sitter jag i vardagsrumet med Emmy och kollar på Simpsons. Vi har precis ätit sushi. =)

Egentligen så skulle jag till Lundsjön och vara med på grillningen. Men plötsligt så fick pappa för sig att jag skulle stanna hemma. Eftersom inte mamma är hemma ikväll. Och då skulle det bli "jobbigt" att hålla reda på mig.
Men ikväll ska jag i alla fall hem till Elin och Astrid, vilket jag ser fram emot. Lovisa och Filippa, kanske Emil och Erik ska också dit. Kommer bli super.

Skolan idag var helt okej antar jag, inget speciellt.



Hej svejs, lingonfejs.
Agnes

Kommentarer
Postat av: Asta

Jag vill också kolla på Simpsons !

2007-08-25 @ 10:38:34
URL: http://astridelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0