Spöregn och sol.


Hej alla sommargalna.

Idag blev det ingen Gröna Lund. Men jag visste väl antagligen hela tiden att det inte skulle bli något eftersom dom jag skulle åka med inte var särskilt entusiastiska. :P
Men jag har haft en bra dag ändå. Jag har solat lite. Och badat här nedanför, det var jättevarmt faktiskt. Sen så har jag ätit bullar, och nu funderar jag på att kolla på en film.

Imorgon ska jag till Strömsta på Västkusten. Martin ska konfirmeras. Jag vill också göra det! Man får ju så sjukt många presenter, men Malta nästa år kommer bli superkul.
Jag kommer hem på lördag, och sen efter det är jag fullbokad ända tills lovet är slut. Åka ring efter båt, Gröna Lund, Bio Rush Hour 3, Ingarö och massa annat som jag inte ens orkar räkna upp.

Men jag hoppas att alla haft en bra sommar, och passa på nu att sola medans man kan!




Saknar Elin, Astrid och Malin. Dom har det väl stört bra på Sicilien och i Grekland. Avundsjuk era brunisar! =)
Agnes


Kommentarer
Postat av: Clara B

uppdatera älskling !!! <3

2007-08-11 @ 09:55:27
URL: http://perfeckt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0