Soligt.


Hej alla glada.

Idag har jag sovit till halv ett. Skönt. Sen så har jag legat ute och solat lite och smsat med Nora. Hon kommer hem idag =) Så vi ska hitta på något senare ikväll.

Skolan börjar ju snart, så imorgon ska jag in till stan och köpa massa skolsaker. Sen ska jag till Gröna Lund. Kommer bli jättekul verkligen.
Då har jag bestämt att jag ska köpa sån där kinesisk mat som dom har på Gröna Lund. Som man får som i ett litet paket. Har aldrig ätit sånt, och dom har det typ alltid i amerikanska filmer som take away, så då ska jag prova det, en gång för alla =).

Egentligen så hade jag tänkt åka in till stan idag med Emelie, men hon kunde inte för hon skulle redan in med sin mamma. Men det får bli någon annan gång. <3


Men nu ska jag kolla på Vänner och äta glass.


Peaco out,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0