Satlsjöbadsdagarna


Igår var jag först på Saltsjöbadsdagarna, men det var typ inte särskilt kul. Det enda man gjorde var att köpa godis typ.
Men sen så gick jag och Astrid hem till Erik. Emil var också där. Och vi hade så jävla kul. Först spelade vi pingis haha, det kanske inte låter så kul men det var det i alla fall.
Sen körde vi värsta krigsspelet på xbox. Och det var verkligen hur kul som helst. Fast jag sög typ.
Sen så åkte jag hem till Lovisa. Lite senare kom Amanda och vi spelade "Monkey Ball". En skitkul grej, som man måste prova om man åker hem till Lovisa.
Sen så blev vi hungriga, så vi gick upp och gjorde hemmagjord Toast Skagen. Den var jättegod. Sen åt vi citronsorbet och kollade på What a girl wants.

Riktigt lyckad dag.


Love,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0