Saltsjöbaden.


Hej alla glada.

Nu är jag hemma i Saltsjöbaden igen. Jag har varit i Strömstad, för Martin har konfirmerat sig där. VI har varit där i tre dagar, så vi hann inte göra så mycket men det blev lite shopping och god mat i alla fall.

Först när vi kom fram så gick vi runt i affärer. Då hittade jag världens finaste klänning på Revolt 22 från Koola Anna. Sjukt snygg. Men då så gick jag till Emmy och visade den. Så då gick hon också till den affären och köpte en likadan. Aja, sånt är livet.
Sen skulle mamma och pappa på någon sån där Kyrkgrej, så då gick jag och Emmy ensamma i lite affärer. Men det var så hiimla varmt! Jag köpte tre glassar och en sån där snow slush den dagen. Plus värsta "drinken" på baren på kvällen. Det var verkligen sjukt varmt.
Nästa dag så blev det affärer, igen. Och då åt vi lunch på en sån där fiskrestaurang. Jag tog en soppa, som smakade helt okej. Och mamma och pappa tog färska räkor med bröd och avioli. Det var typ dom godaste räkorna någonsin!
Sen så skulle det vara sånna där tävlingar för alla som ville, (inom konfirmationen) men jag orkade inte följa med. Så jag gick lite själv i affärer, men jag hittade ingenting. På kvällen så var det en fin middag, med sketcher och sånt som konfirmanderna hade ordnat. Dom berättade vad som hade hänt under lägret och visade upp det som en humoristisk sketch.
Den ena var att tjejerna hade fått sminka killarna på bussen ner, och då, såklart, så kom Martin och Patrick Clacton instapplande, med tights, klänning, mascara, ögonskugga, ja alltihop! Fy fan vad alla skratta! Så himla roliga dom såg ut!

Och sen idag har själva konfirmationen varit. Det var jättemånga från Saltsjöbaden där. Typ Sofie Gyllenswärd, Pau,och massa. Men det var väldigt kul att åka dit i alla fall.

Vi kom typ hem, för fem minuter sen, och vi har nästan åkt bil hela dagen, så jag ska typ gå och lägga mig snart.



Natti natti,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0