Raindrops


Hej.

Om tre dagar börjar skolan igen. Jag längtar faktiskt, vilket är lite annorlunda. Men det är nog för att jag verkligen ser fram emot åttan. Nya lärare, ny mentor och några ska sluta och betygen börjar. Jag tror att vår klass kommer skärpa sig.

Jag har varit på Talatta dom två senaste dagarna. Vi hade verkligen jättekul. Först så åkte jag Elin, Astrid och Malin ut. Vi badade i havet och i poolen. Sen mötte vi dom andra och åt på oizzerian. Och där kom värsta läskiga fullisen och satte sig vid vårat bord. Fett läskigt.
Sen när vi kom tillbaka skulle alla bada, men vi hade ju gjort det för inte så länge sen, så jag var absolut inte sugen. Så jag sa till Elin och Filippa att jag bara skulle ta en promenad, men alla fick det och bakfoten och trodde att jag sprungit in i skogen och satt och grät. Fast det gjorde jag verkligen inte.

Sen i alla fall så spelade vi badminton och lyssnade på techno. Sen typ mysade vi resten av kvällen. Fast Alina, Clara B och Emelie var typ för sig själva och flummade hela natten. Men vi som var inne i andra rummet hade det skitmysigt.

Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på.. Någon som är sugen på att åka till Gröna Lund med mig? Det är bara att ringa =)



Love Summer,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0