Norbit


Hej alla nattugglor.

Nu har jag precis kommit hem från Cicki.
Jag skrev ju innan att jag skulle vara med Nora, men det blev helt enkelt inte så.

Jag och Cicki kollade på film i alla fall. Och åt massor med popcorn. En förpackning var typ. Vi kollade i alla fall på Norbit. En humoristisk film med Eddie Murphy. Den var skitrolig, jag hade inte sett den förut.
Medans vi tittade så laddade jag ner låtar till min mobil.
Jag hittade värsta coola från Ice Age som jag ska ha som ringsignal =).

Vill verkligen aldrig bråka med dej igen, men om det någon gång skulle bli så, så lovar jag att inte släppa taget. Vi kommer bli kompisar då också. För det finns inget annat jag hellre vill.
Nu och föralltid.


Natti, natti,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0