Marshmallows grillning vid vattnet.


Hej alla sommarkänslor.

Denna dag har spenderats med Nora.
Först gick vi hela vägen till Stationehuset hemifrån mig. Där och vi lite glass och pratade. Efter det gick vi hem till mig och städade mitt rum. Jag vet, vem vill göra det? Men Nora anmälde sig frivilligt haha =).

Sen var det dags för middag. Nyttig vegetarisk lasagne stod på matsedeln.
Sen cyklade vi till kära Tippen och köpte Marshmallows och Champis. Sen gick vi ner till vattnet, tände en engångsgrill och satte igång. Jag åt typ så många Marshmallows att jag va nära att spy. Men det var väldigt gott=).

Och nu sitter vi här. Ska kolla på någon film antagligen och sova i Gillestugan.




Good Night, Sleep Tight.
Agnes & Nora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0