John Tucker Must Die


Hej alla sommargalna.

Idag har jag haft det så himla skönt! Jag har bara legat och slappa och gjort ingenting. Jag vaknade vid typ halv ett och kollade lite på Scrubs.

Sen skulle jag egentligen till Gröna Lund, men ingen kunde. Så jag ska dit imorgon istället.
Jag måste även köpa massa skolgrejer inne i stan. Även fast det kanske inte är så kul.

Idag har jag bara kollat på film, mysat, ätit toast. Och haft det super. Ska typ ringa Cicki snart.

Just nu tittar jag och Martin på John Tucker Must Die och äter sushi som Emmy precis kom med. Vi sitter i hennes rum, så jag andvänder hennes Apple. Jag vill verkligen ha en! Det känns som att alla har en typ.

Aja, back to reality.


Yes,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0