Jaha, då var lovet slut.


Hej alla supergalna bängbulor.

Idag början skolan. Iiihh!
Tänk, nu är det ett helt år minus tio veckor innan vi har sommarlov igen!

Nora sov över hos mig och vi platta håret och gjorde facemasks. Nora hade en sån där läskig som man skulle dra av. Och det såg såå äckligt ut. Som om hon drog bort sitt egna skinn!
Sen kollade vi på Scrubs och åt Morotskaka.

Vi fick gå upp halv sju, för Nora börjar vid nio. Men sen så fastnade vi framför Fear Factor. Och när det var slut kollade vi på klockan och så insåg vi att nora bara hade en kvart på sig att göra sig iordning. Så vi fick lite panik. Men det gick bra till slut.

Och nu sitter jag här. Helt klar, typ tre timmar innan vi börjar.
Längtar faktiskt. Det har hänt sjukt mycket under sjuan. Så i princip allt kan hända under åttan inser jag nu.




Jag är en åtta-gluttare,
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0