Ingarö Continues


Okej alla små bloggare.

Jag är fortfarande ute på Ingarö. Så jävla kul vi hade igår. Minne för livet säger jag bara.
Just nu sitter vi och skriver i Vendos gästbok och färglägger scheman för åttan.
Snart ska vi typ ner och bada. Det är stört varmt i vattnet här, 23 grader var det igår. Härligt.

Imorgon kommer det verkligen att hända saker. Men det är "hemligstämplad information". =)
Kommer åka iväg, långt bort. Men jag kommer hem i övermorgon, men jag nås på mobilen.

Idag ska vi åka vattenskidor, har aldrig gjort det innan, och det är typ fett svårt. Så jag vet inte riktigt hur det kommer att gå. Jag föredrar ring efter båten istället :P.

Saknar alla kompisar.. Har typ inte träffat hälften av er på sommarlovet. Men efter i övermorgon så är jag ledig. Och då måste jag åka till Gröna Lund har jag bestämt. Men jag har ingen att åka med, så det är bara att ringa.

Men nu ska vi faktiskt kolla på Flying Daggers. En sjukt bra film faktiskt. Den är värsta bra gjord, med häftiga scener och så.
Nu börjar den!



See you later, alligator. After wild crocodile!,
Agnes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0