Ingarö Brutts =)


Hej alla sommargalna knäppgökar.

Idag har jag varit på Ingarö, and I still am.

Vi har ätit Ben&Jerrys, gudomlig middag och utsökt blåbärspaj. Vi har åkt ring efter roddbåten och dykt efter lera.
För en stund sen så var vi ute och gick. vi gick i typ en halvtimme och sen när vi kom fram till vattnet så bestämde vi oss för att bada. Men vi hade inga badkläder, så det fick bli utan.
På vägen hem tog vi galna bilder och pratade lite glatt med varandra.

Helt otrolig känsla att vara ute på Ingarö. Jag tycker synd om er som inte är här, för ni missar verkligen något =). Nästa gång kanske ;)

Imorgon ska vi dock åka ring efter en aning snabbare båt. Fast vi fick faktiskt några svallvåger efter roddbåten :P. Och så blir det vattenskidor också =).

Nu ska vi kolla på någon film, och efter det blir det Ali G. Muttis favorit favorit. Hon skulle nog gifta sig med honom om hon någonsin skulle få chansen.
Kommer hem imorgon, fast jag inte vill. Men på onsdag kommer det ju att hända grejer i alla fall. Och det ser jag verkligen fram emot.


Saknar alla mina knäppgökar,
Agnes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0