Home at last.


Hemma igen.
Känns bra efter många dagar spenderade på landet. Utan en ordentlig dusch, så man fick bada i sjön. Men det var 21 grader i vattnet, så det var ändå okej.
Men nu har jag några dagar som jag inte gör något så om någon vill hitta på något så är det bara att ringa.

Jag ska typ till Gröna Lund i övermorgon eller något. Eller jag coh Emil sitter nu och planerar lite, vilka som ska ringas och så, men det blir nog jättekul =).

Men idag måste rummet städas, jag har skrivit det så många gånger, men det har aldrig blivit av. Men nu ska det bli ändring på det.

Saknar alla kompisar sjukt mycket. Så det är skönt att vara hemma igen. Men det där jag skrev innan om att någon hade ljugit och så. Jag tycker att alla suddar ut det i sina små hjärnor och glömmer det. För det har jag redan gjort :).


Men åter till planeringen.



Sisterhood<3
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0