Family Guy och Coca Cola.


Hejsan hoppsan.

Nu för ett tag sen så var jag hemma hos Elin och Astrid. Det var mysigt. Vi drack Coca Cola och kollade på Family Guy. Sen har vi legat i Astrids nya rum och bara pratat. Vi har ju inte träffats sen jag åkte till Ängsholmen liksom, så det var mycket att ta igen.

Elin har också klippt sig. Det blev jättefint =).
Fast hon skulle egentligen klippa lugg. Men det blev aldrig så.

Juste. Måste ju bara påpeka att jag har fixat ett nytt utseende till bloggen. Okej, den är väl inte den bästa, men den duger tills vidare. Jag har värsta coola idén, men jag har ingen bra bild till den. Men det löser sig.

Jag saknar er verkligen jättemycket. Och snart är lovet slut. Jag har typ inte ens gjort hälften av det jag hade tänkt att göra. Förra året var det ju så himla varmt så man typ var tvungen att åka och köpa glass varje dag, och sova ute på studsmattan för det var så varmt.
Men nu känns det som att vi har satt på elementen och sitter framför tända brasan och dricker varm choklad. Ja, det gör det. Så himla tråkigt att det har varit pissväder. Men det är två veckor kvar. Hoppas, hoppas!

Men nu åter till tv-skärmen.



Grattis tvillingar,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0