Facemask och Scrubs


Hej alla skollängtande ungdomar =).

Idag har jag varit inne i stan med Nora =).
Jag har köpt lite grejer till skolan. En sjukt cool kalender som man "designar" en egen framsida till. Och sen så köpte jag ett pennskrin. Resten av pengarna gick åt en väska och mat.

Just nu är jag med Nora. Vi har kollat på Uptown Girls där nere. En jättebra film. Och nu har vi på oss facemasks. Nora har en sån där läskig på sig som man ska dra bort. Undrar hur det kommer gå.. Aja, i alla fall så ska vi snart ner och kolla på Scrubs, typ bara en av världens bästa serier.

Imorgon börjar skolan, ska bli kul att träffa alla kompisar igen.



Good night, sleep tight. Don't let the bedbugs bite!
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0