Ouuww, såå kallt

Hejhej, igen.

Nu sitter jag och Nora innen i värmen och tittar på one tree hill.
Innan så hade vi hoppat studsmatta, det var super :)

Nora lovade mig 5 spänn ifall jag hoppade i bara bh och trosor, så smart som jag är så gjorde jag det ! Fem hela hopp. Det var skitkallt, det är ju typ minusgrader ute ! Sen så lovade jag samma sak ifall nora gjorde det. Och så smart som hon är så gjorde hon det också.
Så nu sitter vi här, iskalla och tittar på one tree hill.

Detta var verkligen en riktig blogg-upplevelse, som vi ville dela med alla er där ute. :)

Vi kommer antagligen vara sjuka imorgon, så vi´slipper första skoldagen efter lovet. Skulle faktiskt  vara ganska skönt. Sitta hemma och mysa en dag till. Då kunde vi va hemma hos nån och kolla på film och dricka varm choklad. Men jag antar att det endast är en drömtanke.
Mamma släpar väl med mig till skolan imorgon i alla fall.

Ska ju i och för sig bli kul att träffa alla andra kompisar också ! :)



Loads of love,
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0