Lovet är slut, alla ska ut

Shit, idag har det snöat. Det som var så himla varmt och skönt ! Jag gick till och med utomhus med shorts ett tag. Men det har redan smält. Men i alla fall :)
Imorgon börjar skolan och det ska bli lite kul i alla fall. Ska till Emelie innan och det ska bli super ! Har inte träffat henne på hela lovet typ, fast vi skulle till Ingarö och allt. Men Vendela har lov den vecka som kommer nu istället. Det suger, tycker jag.

Idag har jag varit hos Elin och Astrid och tittat på film nästan hela dan. Först kollade vi på Blood Diamond, en av världens bästa filmer, verkligen. Leonardo Dicaprio spelar huvudrollen. Den e så himla bra, men i slutet så gråter man nästan för den är verkligen sorglig. Och allt har hänt på riktigt liksom.. :S
Efter den så kollade vi på Landet för länge sen, med Lillefot och hans lilla gang ;)  Jag tyckte ju inte att den va så bra, men Elin enjoyed it :)

Sen orkade jag inte kolla på tv något mer och gick hem. Då åt jag upp det sista av påskägget och nu sitter jag här. Ska ringa Nora och göra nåt. Allt blir mycket roligare nät man är två :)


Lots of love,
Agnes

Kommentarer
Postat av: Asta

Lillefot och hans gang äger alla !

2007-05-30 @ 08:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0