Easter Bunny ?

Yes, Påsklov !

 Lilla Agnes har haft väldigt kul detta lov. Inga släktingar, bara massa kompisar och en del crazy hundar som juckar mot allt dom kommer åt ? :S
Har tyvärr inte  fått några påskägg än, men jag antar att mamma försöker lista ut extra bra gämställen i år. Förra året hade alla hittat ett ägg, utom jag, of course. Fick typ leta en halvtimme extra, men jag hitta den i alla fall inte så dom plocka fram den åt mig. Så jävla lyckat ? :)

Imorgon ska jag till staden med Emma. Hon är fortfarande lite piss off för att jag klarade dubbelflickis före henne ;) Men det går nog över.
Men när vi har åkt in imorgon så ska jag lämna tillbaka en klänning från gina tricot. Den va hur fin som helst i provrummet. Men då provade jag med jeans. Sen när jag kom hem och skulle kolla hur det såg ut med leggings så var det alldeles för kort ! Man såg typ halva röven, och det var inte så snyggt. Tycker jag i alla fall.

Hoppas alla har ett bra lov, för det har jag i alla fall ! :)


Peace out,
Agnes

Kommentarer
Postat av: Elin

Mobba inte Zorro, han e supersöt :)

2007-05-29 @ 09:58:27
URL: http://oddme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0